Wizyta Robocza
W dniach 7-13 listopada 2012 roku wzięliśmy udział w spotkaniu roboczym wszystkich krajów partnerskich w miejscowości Pinneberg w Niemczech.
W ten sposób rozpoczęliśmy naszą europejską przygodę. Była to świetna okazja do poznania nowych -wspaniałych ludzi, odmiennej od naszej kultury.
BO NAJLEPSZĄ DROGĄ DO PRZEŁAMANIA LODÓW JEST ZABAWA....
Tak więc po pierwsze trzeba było się trochę zintegrować podczas gier i zabaw.
BO NAJLEPSZĄ DROGĄ DO PRZEŁAMANIA LODÓW JEST ZABAWA....
Tak więc po pierwsze trzeba było się trochę zintegrować podczas gier i zabaw.
W końcu pracę czas zacząć. W trakcie burzy mózgów zdecydowaliśmy jakie problemy (według nas -młodych ludzi) są najpoważniejsze w naszych społeczeństwach. W ten oto sposób wyłoniliśmy 5 tematów.
- ZDROWIE
- RASIZM
- HOMOFOBIA
- ALTERNATYWNE ŹRÓDŁA ENERGII
- EDUKACJA
Wybraliśmy projektowe logo :)
<--------------------
Odpoczywając od prac projektowych z naszymi nowymi przyjaciółmi zwiedzaliśmy Hamburg.
W czasie wyżej wspomnianej Burzy Mózgów postanowiono:
- zorganizować finalne spotkanie w tym roku w szkole w Polsce (18-22.04.13);
- skupić się na pięciu wybranych przez uczestników tematach (zdrowie, rasizm, homofobia, alternatywne źródła energii, edukacja);
- wyznaczyć fazy pracy nad projektem i ich terminy.
- wyznaczyć metody "research'u" (ankiety, wywiady, internet, literatura, itp.)
KALENDARZ PRAC:
FAZA I
Każdy z uczestników wybiera temat, nad którym chce pracować.
termin: 30.11.2012 r.
FAZA II
W grupach uczestnicy przeprowadzają "Research", czyli zebranie informacji na dany temat. Ta faza kończy się sformułowaniem "Country Report", czyli raportu przedstawiającego rezultaty badania lokalnego opinii publicznej.
termin: 15.01.2013 r.
FAZA III
Uszczegółowienie celu, aby zaadaptować kampanię do lokalnej sytuacji.
termin: 15.02.2013 r.
FAZA IV
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii.
termin: do końcowego spotkania --> 17.04.2013 r.
FAZA V
Prezentacja kampanii na końcowym spotkaniu w Polsce :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz